søndag 24. september 2017

Jeg sier bare, se og nyt de fine bildene Helga Kolbeinsdòttir tok av valpene i går.

Veldig trivelig å ha Helga fra Island på besøk, og at hun i tillegg er så flink fotograf gjør det enda bedre. Tror hun må komme hit litt oftere 😀 Jeg kan bare ta æren av å ha gått rundt med gressklipperen på åkeren 😛 (ja hva gjør man ikke for å få noen bilder av de små), og så fikset jeg rekvisita. Bare å bruke litt fantasi for å få fine bilder. Her ble bjørkestammer fra vedhaugen til Bjørn tatt frem, steiner lagt ut, og litt ekstra pynt med rognebær. Må bare huske å fjerne alt igjen før bonden som leier jorda vår skal åløye den 😁 Og så stilte jo jeg opp med de fineste motivene av alt, nemlig 6 aldeles nydelige små. Og ja, de er skjønne nå 💓Man kan ikke annet enn å være dypt forelsket i dem. Så er de så aldeles herlige alle sammen. Trygge  og tøffe og takler det meste. Til og med to krevende kjerringer som skulle ha fine bilder. De er mye ute nå og er blitt flink å gjøre fra seg der, men fremdeles ligger det igjen noe i valpegården. De har en spesiell plass de gjør fra seg, og det er jo greit. Det er egentlig hundesenga de bruker som do. Når de fant ut at den dugde som det, la jeg bare tisselaken der i stedet for teppe. Alle valpene spiser godt av tørrfor nå, Royal Canin Junior, som de får med seg til sine nye hjem. Nå er tiden inne for å gjøre i stand valpepermene med bilder, sy tepper, og gjøre i stand valpepakkene. Akkurat det er et veldig koselig arbeid. 

Her kommer masse bilder av 6 fine tibbegutter fotografert av Helga Kolbeinsdòttir.

Gul og blå

Tre søte "småbarn"

Blå og sort


Blå - Chamiilon`s Magic Dragon








Hvit - Chamiilon`s Macho Man







Gul - Chamiilon`s My Choice









Grønn - Chamiilon`s Moonlight Love

Han trenger jeg litt flere bilder av ser jeg, så det må vi få til før Helga reiser i dag.





Sort - Chamiilon`s Made Of Honor








Lilla - Chamiilon`s Moment In Time









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar