mandag 14. mai 2018

N-Kullet ute i finværet.

Valpene storkoser seg ute nå om dagen. Det er nydelig vær, så det er ikke så rart. De er også utrolig flinke å gjøre fra seg ute. De to siste dagene har jeg ikke sett noe av verken det ene eller det andre i valpegården. Her er det blå gutt som poserer. Han er ledig for rette hjem.

Blå gutt, Chamiilon`s Northern Light. Jeg kaller han Jamie her hjemme, siden jeg er litt hektet på TV serien Outlander for tiden. Jamie der er jo aldeles nydelig, og det er denne Jamie også 💓

Tja hvem er det, grønn eller brun. Ikke godt å si.

Her er det brun gutt i hvert fall, Chamiilon`s New Dream. Han har fått navnet Spencer hos ny eier. Stilig navn syntes jeg.

Spencer enda en gang.

Grønn gutt står så fint her. Han har fått navnet Chamiilon`s Now And Forever. Her hjemme kaller jeg han bare for Angus, sånn for artighets skyld.

Fantastisk vær om dagene. Så fint for valpene å få løpe rundt i hundegården.

Bjørka fremdeles i vårstasen, men det kommer seg dag for dag.

Her er det grønn gutt Angus som poserer. Det ble litt rare farger på bildene. Det blir ofte det når det er sol ute, og jeg tar bilder i skyggen. Skulle hatt et fotokurs, så man lærte litt mer. Denne gutten er også ledig for rette hjem.

Spencer la seg fint til rette for fotografering denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar