tirsdag 22. mai 2018

N og O-Kull. Lek på stua.

Uten mat og drikke duger leken ikke. Grønn gutt tar en liten matpause.

Blå gutt, Jamie. Han er en herlig type som jeg godt kunne tenkt meg å se i utstillingsringen.

Jamie som jeg kaller han (etter min yndlingsfigur i serien Outlander).

O-gutten er selvsagt også ute sammen med de store. Han er like ivrig som dem.

Jamie og O-gutten

De er jo så fine, så kan godt ha ett til bilde av dem. O-gutten flytter til Trondheim når han er gammel nok. 

Aldeles skjønne grønn gutt. Siden han ikke har ny eier og nytt navn, kaller jeg han for Angus. Han har dessverre bare fått ned en testikkel foreløpig, så han skal selges til redusert pris når rette eier dukker opp. Hvis den andre testikkelen kommer på plass etter hvert, blir det bare en bonus or ny eier.

Spencer og Steffi i lek.

Brun gutt, Spencer, som flytter til helgen.

Spencer igjen i leketrauet.

Angus (grønn gutt).

Angus og Steffi leker sisten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar